Spørgsmål og svar

Om køb og fortrydelsesret:

 

Hvordan klager jeg over mit køb?

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte grafiskwebshop.dk på tlf. 31 51 16 00, eller sende os en mail på post@grafiskwebshop.dk. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, har du som forbruger mulighed for at indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

 

Hvilke kort kan jeg betale med ved onlinehandel?

grafiskwebshop.dk kan du betale med Dankort, Visa kort, Visa Electron, Mastercard og Maestro og i danske kroner. Betaling er gebyrfrit. 

 

Hvornår trækker I betalingen for min ordre?

Købesummen bliver først trukket fra din konto, når ordren bliver afsendt.

 

Kan jeg bestille online og afhente hos grafiskwebshop.dk?

Du er velkommen til at afhente din ordre i vores fysiske butik. På grafiskwebshop.dk er der fri forsendelse, så derfor er der ikke nogen besparelse ved at afhente personligt.

 

Du kan afhente her:

grafiskwebshop.dk, Køge Kopicenter A/S, Københavnsvej 72-74, 4600 Køge.

Husk at vælge ‘Afhentes i butik’ under forsendelse.

 

Jeg har problemer med at handle online – hvad gør jeg?

Kontakt os på tlf. 31 51 16 00, så hjælper vi dig videre.

 

Jeg har endnu ikke modtaget min ordre.

Kontakt os hurtigst muligt på tlf. 31 51 16 00, hvis pakken ikke er leveret på den aftalte dato.

 

Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Det kan du gøre ved at sende en e-mail til post@grafiskwebshop.dk eller ved at ringe til os på tlf. 31 51 16 00.

Varer som er specielt fremstillet til dig, omfattes ikke af fortrydelsesret ved nethandel.

Læs om fortrydelsesret ved nethandel her >

 

 

Om levering og forsendelse:

 

Hvad er fragtomkostningerne?

grafiskwebshop.dk er der fri forsendelse. Der er altså ikke fragtomkostninger eller gebyrer ud over de priser du ser. 

 

Hvad gør jeg, hvis ordren, jeg har modtaget, har mangler eller fejl?

Du skal gennemgå din ordre ved modtagelse. Hvis en vare er beskadiget eller lider af mangler, beder vi dig kontakte os på tlf. 31 51 16 00. Vi beder dig have ordrebekræftelse eller fragtbrev parat når du ringer. 

 

Skal jeg betale fragten ved evt. returnering af en vare med mangler eller fejl?

Vi arrangerer afhentning af varer, der har mangler eller fejl eller er beskadiget ved modtagelse. Kontakt os på tlf. 31 51 16 00.

 

Leverer I til postbokse?

Da vi leverer med GLS Pakkeservice og skal have din kvittering for modtagelse af pakken, kan vi desværre ikke levere til en postboks.

 

Hvor lang tid vil det tage at producere min ordre?

Ordrer produceres og afsendes som udgangspunkt første hverdag efter modtagelse. Hvis du fx afsender bestilling mandag, producerer vi og sender tirsdag, og du vil modtage din ordre onsdag.

 

Hvad tid vil jeg modtage min ordre?

Ved ordrens afsendelse modtager du en mail med et pakkenummer og en link til GLS Pakkesporing, hvor du når som helst kan spore din pakke online. Læs mere om levering her > 

 

Kan jeg spore min pakke?

Ved ordrens afsendelse modtager du en mail med et pakkenummer og en link til GLS Pakkesporing, hvor du når som helst kan spore din pakke online.

 

Jeg har endnu ikke modtaget min ordre – hvad gør jeg?

Kontakt os hurtigst muligt på tlf. 31 51 16 00, hvis pakken ikke er leveret på den aftalte dato.

 

 

 

Kundeservice

Telefon: 31 51 16 00

post@grafiskwebshop.dk

 

Åbent alle hverdage 8:30 - 17

Her får du Danmarks

billigste visitkort

• Fri fragt på alle ordrer 

• Ingen gebyrer i kassen
• Levering på max. 3 arbejdsdage